Jak pracuji


Mým cílem je vždy spokojený klient po dokončeném obchodu. 

Ať je to prodej či pronájem Vaší nemovitosti. 

Vždy se snažím klientům prodat nemovitost za co nejlepší cenu v co nejkratší čas. 

Výsledkem je spokojený klient, který se v budoucnu na mě opět obrátí při prodeji či pronájmu nemovitosti, případně mé  služby doporučí svému známému či rodině. 

 

 

 

 

 

1

Profesionální fotografie

Profesionální nafocení profifotografem je v dnešní době úplný základ, pokud chcete prodat za co nejvyšší možnou cenu je to nutností a nesmíte se spokojit s průměrem. Častokrát ušetřených pár tisíc na provizi pro realitního makléře má za výsledek ztrátu i několik stovek tisíc korun pro Vás. 

2

Videoprohlídka

Tak jako je standardem profifotografie u nabízené nemoviosti, tak vřele doporučuji i videoprohlídky, což je vlastně krátký film pro zaujmutí potencionálních zájemcům, zároveň další možnost propagace a prezentace. Videoprolhídka je totiž moderním způsobem prezentace nemovitosti, jak v krátkém čase vyzdvyhnout všechno podstatné  pro budoucího kupujícího. Videoprohlídka má velký vliv na rychlost prodeje. A nezáleží zda je nemoviost novostavba, po rekonstrukci, tak třeba i v původním stavu. I na nemoviosti v původním stavu můžeme zájemci ukázat nejbližší okolí nemovitosti. 

3

3D Půdorys nemovitosti

Jedna z dalších důležitých věcí je také 3D půdorys nemoviosti. Poptávající klient, tak hned zjistí, zda mu vyhovuje rozložení místností, dispozce, velikost pokojů a díky tomu se vyhneme potencionální ztrátě času všech zůčastněných na případné prohlídce nemoviosti. Vždy ce snažím, aby zájemce věděl kam se jde podívat a už před prohlídkou začal přemýšlet, kde, co a kam dá po koupi. 

4

Homestaging

Homestaging je něco co dokáže zvednout cenu Vaši nemovitosti někdy až o stovkytisíc korun.

Vždy je důležité danou nemovitost správně připravit před nafocením. Je spousty klientů bez jakékoliv představivosti a pokud to je jen možné. Můžeme i Vaši nemoviost vybavit nábytkem. 

Homestaging Homestaging
Homestaging Homestaging
Homestaging Homestaging
5

Virtuální staging

Jednou z mnoha novinek při prodeji nemovitosti je také VIRTUÁLNÍ STAGING. Je to možnost umístění vybavení, nábytku do místnosti, které jsou případně ve výstavbě a nebo právě před dokončením. Virtuální staging lze použít, jak do fotografie, tak videa. 

 

Virtuální staging Virtuální staging
Virtuální staging Virtuální staging
Virtuální staging Virtuální staging
6

Sociální sítě

Další důležitým faktorem je prezentace na sociálních sítích, jako je Instagram a Facebook. V dnešní moderní době musí být makléř především vidět a být viděn, protože to v dnešní době prodává. 

Svěřte svou nemoviost někomu, kterého vždy najdete a vidíte ho i třeba doma v šuplíku :-) 

7

INZERCE, REKLAMA V RÁDIU, MARKETING

Díky inzerci na více jak 40 inzertních portálech bude Vaše nemovitost vidět opravdu všude. A nejenom vidět, každou nemovitost také propagujeme na celostátních i regionálních rozhlasových stanicích a to je prostě BOMBA. 

Jako jediná realitní společnost propagujeme své nemovitosti každý den v rozhlasových stanicích a i když se to zdá jako drobnost, tak průměrně poslouchá tyto stanice 6 miliónu posluchačů. Co myslíte ? Bude mezi nimi i kupujcí Vaší nemovitosti? 

8

REALITNÍ MAGAZÍN NA TV PRIMA

Jako jediná společnost také máme realitní magazín na TV Prima s Alicí Bendovou. Zde propagujeme každou prodávanou nemovitost a dáváme lidem tipy při prodeji nemovitosti. 

Tento realitní magazín v průměru sleduje na 650.000 diváků. 

9

Katalog nemovitostí

Katalog - časopis je něco co ode mě dostane každý klient po prohlídce nemovitosti. Pro někoho obyčejný papír. Pro zájemce kompletní seznam informací, jako např. technické informace, listy vlastnictví, půdorys, štítek energetické náročnosti PENB, mapa občanské vybavenosti, průběh obchodu, kontakt na Hypoporadkyni, rozpis plateb, návrh dohody o koupi ( tzv. rezervace ). A pro ty co šetří přírodu a nechtějí papírovou formu. Je tento katalog možný zaslat i v elektronické podobě.

10

Synergie - Reality & Finance

Důležitým krokem při koupi nemovitosti je také financování dané nemovitosti a proto vedle sebe mám i pro tyto potřeby Finanční managerku, která Vás provede ve světě financí a dokáže Vám zajistit financování Vašeho nového domova. 

11

AUKCE

Elektronická aukce je jediný transparentní krok při více zájemců na nemovitost. Díky ní prodám Vaši nemovitost férově a nejvyšší nabídce

Dříve používané obálkové metody u lidí vyvolávají pocit podvodu a nejsou při ní emoce. Emoce jsou jedním z hlavních klíčů prodeje Vaši nemovitosti a úspěchu. 

Statisticky v průměru prodáme díky aukcím nemoviosti o 341 tisíc dráž, než byla původní představa majitelů. 

 

 

12

Přepis energií

Někdo má konec obchod při rezervaci, někdo při přepisu vlastnického práva a někdo při předání. 

Ale důležité je přepsat i energie, jako je elektrická energie a plyn. A i tento krok pro Vás jsem schopný zajistit. Šetříte, tak svůj  čas a máte jistotu, že strana prodávající odhlásí energie a strana kupující si je na sebe přehlásí. 

Přepis energií je nedílnou součástí a velmi důležitý krok na konci obchodu. Nechte i tuto starost na mě.

Bezpečný přepis energií mám navázaný u Innogy a ČEZU. Záleží jen na Vás pro jakou společnost se rozhodnete. 

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Odhad ceny nemovitosti ZDARMA

Spočítejte si orientační cenu vaší nemovitosti.

Odhad ceny nemovitosti ZDARMA
arrow Spočítat ZDARMA